Offerte
FAQs
Ik heb nog geen reactie ontvangen op mijn verzoek om een offerte. Wat moet ik doen?
Excuses voor de vertraging. Onze reactietijd bedraagt gemiddeld maximaal 48 uur.
Als u ons een bericht stuurt via het contactformulier, gaan we ons uiterste best doen om daar zo snel mogelijk op te reageren.
Kan ik zelf de kosten berekenen op jullie website?
Bel ons voor rechtstreeks contact met een van onze ervaren verkoopadviseurs. Zij maken voor u een offerte.
Kan ik ook een begroting ontvangen voor omheiningen die niet bij jullie op de site staan?
Ons productaanbod is veel ruimer dan wat er online staat. Geef ons uw wensen door via het contactformulier.
Hoe weet ik zeker dat ik de juiste hoeveelheden bestel voor mijn omheining?
Zal u de palen inbetonneren of worden de palen met voetplaten op een betonnen ondergrond geïnstalleerd? Dan is het belangrijk rekening te houden met de volgende aspecten:
- eventueel aanwezige betonblokken,
- een talud, een helling,
- het begin of het einde van een muur,
- een min of meer open hoek,
- enz.
Als u contact opneemt via onze chatbot, helpt onze ervaren online adviseur u verder.
Bestelling
FAQs
Kan is mijn bestelling retourneren en krijg ik mijn geld terug als ontvangen onderdelen defect zijn?
Alle Betafence producten zijn nieuw en worden met grote zorg verpakt, eventueel ook op pallets. Wij kunnen echter niet al onze verzendingen controleren tijdens transport en in zeldzame gevallen komt het voor dat producten bij ontvangst beschadigd blijken te zijn. We verzoeken u in dat geval altijd direct en ter plaatse uw klacht bij het transportbedrijf kenbaar te maken, omdat dit de enige manier is waarop wij contact met hen kunnen opnemen en een vergoeding kunnen vragen. Daarna informeert u ons via een e-mail. Zelfs al hebt u uw klacht direct gemeld, kan er nog veel tijd overheen gaan voordat de klacht ons bereikt. Soms wordt deze zelfs helemaal niet aan ons doorgegeven. Daarom is het ook zo belangrijk dat u ons zelf informeert via e-mail of het contactformulier.
Als wij na ontvangst van de goederen en direct na de inspectie instemmen met een terugbetaling, ontvangt u van ons het betreffende bedrag terug via een creditering van uw kredietkaart (u ontvangt bericht via e-mail) of door terugstorting op uw bankrekening.
Wat er ook gebeurt, wij willen alleen dat u tevreden bent.
Kan ik een bestelling annuleren die ik wel heb geplaatst maar die nog niet is geleverd?
U kunt op Betafence-Hekwerken.nl bestellingen annuleren of wijzigen die betrekking hebben op standaardproducten die nog niet zijn verzonden. Hieraan zijn geen kosten verbonden. Stuur ons dan een bericht of neem rechtstreeks contact op. U vindt onze contactgegevens op uw orderbevestiging (antwoord niet op onze geautomatiseerde bevestigingsmails).
Nadat uw bestelling is verzonden en/of ontvangen hebt u recht op een wettelijke bedenkperiode vanaf het moment dat u uw producten hebt ontvangen.
Wij verzoeken u vriendelijk bij alle vragen over uw producten het bestelnummer te vermelden. Zo kunnen wij uw vraag sneller verwerken.
Heb ik in mijn winkelwagen alles wat ik nodig heb voor mijn project?
Als u daaraan twijfelt, kunt u altijd contact opnemen via ons contactformulier en vragen om hulp van een van onze deskundige adviseurs. Zij checken dan samen met u of uw bestelling in de winkelwagen compleet is en u deze zo kunt plaatsen.
Bekijk ook onze handleidingen en montagevideo's om te zien welke accessoires u nodig hebt en hoe u ze tijdens de installatie moet gebruiken.
Levering
FAQs
Waarom zijn de transportkosten zo hoog?
Hekwerken zijn omvangrijke producten. Een paneel neemt in de vrachtwagen veel ruimte in beslag. Wij willen de vrachtwagen niet overbeladen, omdat uw hekwerk dan beschadigd kan raken.
Let op: Ondanks alle voorzorgsmaatregelen adviseren wij u uw pakket bij aankomst te controleren en uw klacht over een eventuele beschadiging te melden.
Hoelang duurt het over het algemeen voordat een bestelling via Betafence-Hekwerken.nl wordt geleverd?
Ons team heeft minimaal 4 dagen nodig om uw bestelling voor te bereiden en te organiseren. De maximale tijd tussen besteldatum en aanlevering bij het transportbedrijf ligt tussen de 5 en 10 werkdagen.
Als bepaalde onderdelen tijdelijk niet leverbaar zijn, ontvangt u een e-mail met een nieuwe leverdatum. U kunt de bestelling annuleren en krijgt uw geld terug als u het niet eens bent met de nieuwe leverdatum.
Wij hebben ongeveer 90% van onze online catalogus op voorraad en verzenden wekelijks direct vanaf de fabriek om de levertijden zo kort mogelijk te houden.
Is levering op zaterdag ook mogelijk?
Levering op zaterdag is alleen mogelijk met speciaal transport en tegen meerkosten. Wilt u dit toch graag, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.
Betaling
FAQs
Hoe weet ik zeker dat mijn betaling goed bij jullie is aangekomen?
Als u uw bestelling bevestigt door te kiezen voor betaling met kredietkaart, stuurt betafence-hekwerken.nl u door naar de veilige pagina van onze bankpartner Stripe of Shopify Payments. Aan het einde van het proces stuurt onze website een orderbevestiging naar uw mailadres. Tegelijkertijd stuurt onze betaalprovider Shopify Payments u een e-mail waarin ze de banktransactie bevestigen.
Als u een foutmelding krijgt na controle van uw kaartnummer en twijfelt of die melding wel klopt, neemt u dan contact met ons op zodat wij voor u kunnen bekijken waarom de betaalserver de betaling heeft geweigerd. U kunt dan het beste een screenshot maken of de melding noteren die op uw scherm verschijnt.
Authenticatie
Sinds oktober 2020 vereist de Europese regelgeving voor de meeste betalingen een extra beveiligingsstap om fraude voor zowel koper als verkoper te beperken.
Dit betekent dat het systeem u bij betaling met een online kaart zal verzoeken om u op een extra manier te identificeren dan alleen door invulling van uw nummer. Op welke manier u dit doet, hangt af van uw bank en de optie die u bent overeengekomen met uw adviseur. De meest gebruikte manieren zijn:
- Een app op uw mobiele telefoon.
- Een code via sms of een persoonlijke code.
- Gebruik van een device zoals een QR-codelezer, virtuele kaart of usb-stick.
Deze verplichting geldt niet:
- voor betalingen lager dan € 30,
- als u bent geïdentificeerd als vertrouwde ontvanger,
- als de betaaltransactie regulier is.
Mijn account
FAQs
Hoe worden mijn persoonlijke gegevens op jullie website gebruikt?
Betafence-hekwerken.nl gebruikt uw gegevens alleen om uw vragen en bestellingen te verwerken. Wij zullen uw gegevens nooit verkopen aan derden.
Wij kunnen u wel berichten sturen over onze producten, maar die kunt u te allen tijde uitzetten via de meldingsinstellingen in uw account of door ons een mail te sturen.
Overeenkomstig de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) die geldt voor heel Europa kunt u ons verzoeken uw gegevens volledig te verwijderen. U vindt deze mogelijkheid in uw klantportaal. Na indiening van dit verzoek zullen wij al uw gegevens verwijderen uit onze databases, met uitzondering van de financiële gegevens die zijn vastgelegd voor de verwerking van uw bestelling. Deze gegevens kunnen mogelijk worden opgevraagd door de Nederlandse belastingdienst. Als uw gegevens na uw verzoek op deze manier zijn verwijderd, kunnen wij ze niet meer herstellen. U moet dan bij een nieuwe bestelling uw gegevens opnieuw invoeren.
Hoe kan ik een door mij aangemaakt account anonimiseren?
Overeenkomstig de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) verleent Betafence-hekwerken.nl u toegang tot uw persoonsgegevens die zijn opgeslagen op een beveiligde website.
U hebt altijd toegang tot die gegevens via ''MIJN ACCOUNT' en 'MIJN PERSOONSGEGEVENS'.
U kunt de gegevens downloaden als .csv of in pdf-formaat zoals die zijn opgeslagen in onze databases, te weten:
Algemene informatie
Opgeslagen adressen
Bestellingen, retouren, creditnota's
Aangemaakte winkelwagens
Kortingsbonnen
Nieuws
Historie van recente contacten
Uw opzeggingen en/of goedkeuringen
U kunt uw account ook anonimiseren door uw persoonsgegevens te verwijderen. Let op: deze actie kan niet ongedaan gemaakt worden. Alleen voor de belastingdienst wordt de financiële administratie gedurende de wettelijk verplichte periode van 7 jaar bewaard.
Betafence-hekwerken.nl deelt geen gegevens met andere leveranciers dan onze logistieke partners (magazijnen en transportbedrijven).
Onze website is beveiligd, wat te zien is aan het hangslot in de navigatiebalk.
Overige vragen
FAQs
Hoe meld ik een bug op de site?
Soms zien wij een schermfout over het hoofd. Mocht u iets dergelijks opmerken, laat het ons dan alstublieft weten. Ons team reageert heel snel en zorgt ervoor dat de fout zo spoedig mogelijk wordt hersteld.
Wij willen graag uw foutmelding reproduceren. Daarom vragen wij u ons door te geven in welke browser (Microsoft Edge, Mozilla, Chrome, Safari) het probleem voorkwam en op welke pagina. Onze software-experts doen hun uiterste best het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
Alvast hartelijk dank voor uw hulp hierbij.